Maliye Bakanlığı 20
Haziran 2015 Tarih ve 29392 sayılı Resmi Gazetede 3 adet VUK tebliği yayınladı.
Özellikle 454 sayılı tebliğ e-fatura uygulamasının yeni kapsamını belirliyor.
Yeni had 2015 yılında birçok mükellefi de kapsam dahiline alacak ve çerçeve bir
hayli genişleyecek gibi görünüyor. İlgili
bölüm özellikle renklendirilmiştir. Yine e-uygulamalar kapsamına getirilen
yenilik ve borçların açıklanma konularının da dikkatle okunması gerekir.
Adıgeçen tebliğler aşağıdadır.
VERGİ USUL
KANUNU GENEL TEBLİĞİ (SIRA NO: 453)
1. Giriş ve Yetki
Günümüzde gittikçe
artan ve karmaşıklaşan mükellef ve mükellefiyete ilişkin faaliyetlerin etkin ve
hızlı şekilde kavranması ve kayıt altına alınması tüm vergi idareleri açısından
büyük önem arz etmektedir. Bu nedenle yoklama faaliyetlerinin etkinliğinin ve
verimliliğinin artırılması için gelişen bilgi ve iletişim teknolojilerinin
kullanılması, bu faaliyetlerin dinamik ve organize bir yapıda yürütülmesi ve
gelişen teknolojiye uygun yeni usul ve esaslarının belirlenmesi zorunluluk
haline gelmiştir.
4/1/1961 tarihli ve
213 sayılı Vergi Usul Kanununun 127 nci
maddesinde mükellefleri ve mükellefiyetle ilgili maddî olayları, kayıtları ve
mevzuları araştırmak ve tespit etmek olarak tanımlanan yoklama faaliyetlerinin
elektronik ortamda yapılabilmesi ve sonuçlarının etkin bir şekilde
izlenebilmesi amacıyla 27/3/2015 tarihli ve 6637
sayılı Kanunun 6 ncı maddesi ile Vergi Usul Kanununa aşağıda hükümlerine
yer verilen 132/A maddesi eklenmiştir.
“Vergi Usul Kanunu
Madde 132/A-
Yoklama neticeleri,
yoklama yerinde bu Kanunun 131 inci maddesinde yer alan yoklama fişi ile aynı
mahiyette olan, elektronik ortamda tanzim olunan "yoklama fişi" ile
de kayıt altına alınabilir. Bu fiş, nezdinde yoklama yapılan veya yetkilisi tarafından
elektronik imza araçlarıyla imzalanır. Yoklama fişinin elektronik imza
araçlarıyla imzalanmaması durumunda yoklama fişini temsil eden ve yoklama fiş
muhteviyatının değiştirilemeyeceğini güvence altına alan benzersiz bir kodun
üzerine yazıldığı bir form imzalanır.
Maliye Bakanlığı
elektronik ortamda kayıt altına alınan yoklama fişleri ile birinci fıkrada
belirtilen formların şekil ve muhteviyatını tespit etmeye, bunların şifre,
elektronik imza veya diğer güvenlik araçları konulmak suretiyle imzalanması
usul ve esaslarını belirlemeye, bunları internet de dâhil olmak üzere her türlü
elektronik bilgi iletişim araç ve ortamında ilgili kişilere göndermeye ve
elektronik ortamda yürütülecek yoklama faaliyetlerine ilişkin diğer usul ve
esasları belirlemeye yetkilidir.”
Söz konusu
hükümlerin Maliye Bakanlığına tanıdığı yetkilere istinaden, elektronik
yoklamaya ilişkin belirlenen usul ve esaslar aşağıda açıklanmaktadır.
2. Tanımlar ve Kısaltmalar
Bu Tebliğde geçen;
Başkanlık: Gelir
İdaresi Başkanlığını,
Benzersiz Kod:
Elektronik ortamda düzenlenen e-yoklama fişinin değiştirilemeyeceğini güvence
altına alan ve sadece düzenlenen fişe ait tekil numarayı,
E-Yoklama Fişi:
Elektronik ortamda yapılan yoklama faaliyetleri sonucunda düzenlenen fişi,
E-Yoklama İmza Formu:
Seri-sıra numarası ihtiva eden, e-yoklama fişini temsil eden, benzersiz kodun
üzerine yazıldığı formu,
Elektronik İmza
Araçları: E-yoklama fişinin nezdinde yoklama yapılan veya yetkilisi tarafından
elektronik ortamda imzalanmasını sağlayan nitelikli elektronik sertifika veya
mali mührü,
Elektronik Yoklama
Sistemi: Yoklama faaliyetlerine ilişkin süreçlerin elektronik ortamda
yürütülmesini, yoklama faaliyeti sonucunda kayıt altına alınan delil
niteliğindeki verilerin (resim, video, koordinat vs. dahil) Başkanlık ve
ilgilisine elektronik ortamda iletilmesini sağlayan sistemi,
Mali Mühür:
5/3/2010 tarihli ve 27512 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan 397 Sıra Numaralı Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği çerçevesinde
Başkanlık için TÜBİTAK-BİLGEM KamuSM bünyesinde oluşturulan elektronik
sertifika alt yapısını,
Nitelikli
Elektronik Sertifika: 15/1/2004 tarihli ve 5070
sayılı Elektronik İmza Kanununun 9 uncu maddesinde tanımlanan elektronik
imzayı,
ifade eder.
3. Elektronik Yoklama Sistemi
Elektronik Yoklama
Sistemi ile yoklama talebinin oluşturulması, oluşturulan talebin yoklamaya
yetkililere iletilmesi, yoklama fişinin oluşturulması, kayıt altına alınması ve
onaylanması ile yoklama fişinin ilgilisine iletilmesi işlemleri elektronik
ortamda gerçekleştirilecektir.
Yoklama fişlerinin
elektronik ortamda oluşturularak kayıt altına alınması, bunların elektronik
imza araçları ile onaylanması ya da formun ıslak olarak imzalanması, bu şekilde
hazırlanacak olan bilgi ve belgelerin internet de dahil olmak üzere her türlü
elektronik bilgi iletişim araç ve ortamında ilgili kişilere gönderilmesi esas
olmakla birlikte, yoklama faaliyetinin herhangi bir nedenle elektronik ortamda
yürütülememesi halinde söz konusu işlemler genel hükümler doğrultusunda yerine
getirilecektir.
3.1. E-Yoklama Fişi
3.1.1. E-Yoklama Fişinin Oluşturulması ve İmzalanarak
Onaylanması
E-yoklama fişleri,
yoklamaya yetkililer tarafından yoklama faaliyetinin amaç ve içeriğine göre
belirlenmiş iş kuralları çerçevesinde, mobil cihazlar aracılığıyla elektronik
ortamda oluşturulur.
Yoklama sırasında
tespit edilen hususlar, nezdinde yoklama yapılana veya yetkilisine mobil cihaz
ekranında ön izleme yaptırılmak suretiyle okutulur ve doğruluğu noktasında
karşılıklı olarak mutabık kalınması halinde;
a. Nezdinde yoklama
yapılanın elektronik imza aracı bulunması durumunda; nezdinde yoklama yapılan
kişi veya yetkilisi tarafından elektronik imza aracı kullanılarak e-yoklama
fişi imzalanır,
b. Nezdinde yoklama
yapılanın elektronik imza aracı bulunmaması durumunda; yoklamaya ilişkin özet
bilgilerle benzersiz kodun üzerine yazıldığı e-yoklama imza formu, tarih
yazılmak suretiyle yoklamaya yetkililer ve nezdinde yoklama yapılan kişi veya
yetkilisi ile birlikte karşılıklı olarak ıslak imza ile imzalanır.
Yukarıda
belirtildiği şekilde nezdinde yoklama yapılan veya yetkilisi tarafından
imzalanan e-yoklama fişi yoklamaya yetkililer tarafından elektronik ortamda
onaylanarak imzalanma süreci tamamlanır.
3.1.2. E-Yoklama Fişinin İmzalanmadan Onaylanması
Elektronik ortamda
yoklama fişinin tanzimi sırasında, nezdinde yoklama yapılan veya yetkilisi
bulunmaz veya imzadan imtina ederlerse bu durum
mobil cihaz üzerinde ve e-yoklama imza formunda kayıt altına alınır. Bu
durumda yoklama fişi yoklamaya yetkili memur tarafından başka bir işleme gerek
kalmaksızın tek taraflı olarak onaylanır ve e-yoklama imza formunun bir örneği
ilgilisine bırakılır.
3.2. Elektronik Yoklama Fişlerinin İletilmesi
E-yoklama fişi,
internet vergi dairesi üzerinde yer alan “Elektronik Yoklama Görüntüleme”
menüsünden görüntülenebilir ve çıktısı alınabilir. Aynı şekilde bağlı bulunulan
vergi dairesi/mal müdürlüğüne mükellef ya da yetkilisi tarafından başvurulması
halinde kağıt ortamında bir örneği verilir. Elektronik ortamda yoklama fişinin
tanzimi sırasında nezdinde yoklama yapılana veya yetkilisine ulaşılamazsa, e-yoklama fişinin çıktısı alınarak mükellefin
bilinen adresine 7 gün içerisinde gönderilir.
4. Yoklama Faaliyetinin Elektronik Ortamda Yapılamaması
Yoklama
faaliyetinin teknik imkansızlık ya da yapılacak işin niteliği gereği elektronik
ortamda yapılamaması halinde, yoklama fişi kağıt ortamında üç örnek olarak
düzenlenir ve nezdinde yoklama yapılana veya yetkilisine imzalatılır. Nezdinde
yoklama yapılan veya yetkilisi bulunmaz veya imzadan imtina ederse durum fişe
yazılır. Yoklama fişlerinin birinci örneği nezdinde yoklama yapılana veya
yetkilisine bırakılır. Bunlar bulunmazsa ilgilisine 7 gün içerisinde
gönderilir.
5. Uygulamanın Başlama Zamanı
Elektronik Yoklama
Sisteminin uygulanmasına 1/9/2015 tarihinde başlanılacaktır.
Tebliğ olunur.
VERGİ USUL
KANUNU GENEL TEBLİĞİ (SIRA NO: 454)
1. Giriş
4/1/1961 tarihli ve
213 sayılı Vergi Usul Kanununun mükerrer 257
ile mükerrer 242 nci maddelerinin Maliye Bakanlığına verdiği yetkiye istinaden
14/12/2012 tarihli ve 28497 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan 421 sıra numaralı Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği ile
zorunluluk getirilen mükelleflere ilave olarak elektronik defter tutma ve
elektronik fatura (e-fatura) uygulamasına dâhil olma zorunluluğu getirilen
mükelleflerin kapsamının genişletilmesi ve ihracat işlemlerinde e-Fatura
uygulamasına ilişkin usul ve esaslar bu Tebliğin konusunu oluşturmaktadır.
2. Elektronik Defter ve Elektronik
Fatura Kullanma Zorunluluğu Getirilen Mükellefler
421
sıra numaralı Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği ile zorunluluk getirilen
mükelleflere ilave olarak aşağıda sayılan mükelleflere elektronik defter tutma
ve e-fatura uygulamasına geçme zorunluluğu getirilmiştir.
a)
2014 veya müteakip hesap dönemleri brüt satış hasılatı 10 Milyon TL ve üzeri
olan mükellefler.
b)
6/6/2002 tarihli ve 4760 sayılı Özel Tüketim Vergisi Kanununa ekli I sayılı
listedeki malların imali, ithali, teslimi vb. faaliyetleri nedeniyle Enerji
Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK)’ndan lisans alan mükellefler. Bayilik lisansı
olanlar, münhasıran bu lisansa sahip olmaları nedeniyle bu bent kapsamında
değerlendirilmeyecektir.
c)
Özel Tüketim Vergisi Kanununa ekli III sayılı listedeki malları imal, inşa ve
ithal eden mükellefler.
(a) bendindeki şartı, 2014 hesap döneminde
sağlayan mükellefler 1/1/2016 tarihinden itibaren, 2015 veya müteakip hesap
dönemlerinde sağlayan mükellefler ise ilgili hesap dönemine ilişkin
gelir/kurumlar vergisi beyannamesinin verileceği tarihi takip eden hesap
döneminin başından itibaren, (b) ve (c) bentlerinde sayılanlardan bu Tebliğin
yayım tarihinden önce lisans alan veya mükellefiyet tesis ettirenler 1/1/2016
tarihinden itibaren, bu Tebliğin yayım tarihinden sonra lisans alan veya
mükellefiyet tesis ettirenler ise, lisans aldıkları ya da mükellefiyet tesis
ettirdikleri tarihi izleyen hesap döneminin başından itibaren elektronik fatura
ve elektronik defter uygulamasına geçmek zorundadır. Bununla birlikte, lisans
ya da mükellefiyet tesis tarihi ile izleyen hesap dönemi arasındaki sürenin üç
aydan kısa olması halinde isteyen mükellefler bir sonraki hesap döneminin
başından itibaren elektronik defter tutabilecekler ve e-Fatura uygulamasına
geçebileceklerdir.
Örnek 1: (A) A.Ş. 2015 hesap
dönemi sonu itibarıyla 10 Milyon TL brüt satış hasılatını aşmıştır. Bu durumda
(A) A.Ş.’nin 31/12/2016 tarihine kadar (bu tarih dahil) gerekli başvuruları
yapıp hazırlıklarını tamamlayarak 1/1/2017 tarihinden itibaren elektronik
defter tutmak ve e-Fatura uygulamasına geçmek zorundadır.
Örnek 2: 1/7/XXXX-30/6/XXXX özel
hesap dönemine tabi (B) Ltd. Şti. 30/6/2016 hesap dönemi sonu itibarıyla 10
Milyon TL brüt satış hasılatına ulaşmış bulunmaktadır. Bu durumda (B) Ltd.
Şti.’nin, 30/6/2017 tarihine kadar (bu tarih dahil) gerekli başvuruları yapıp
hazırlıklarını tamamlayarak, kurumlar vergisi beyannamesinin verileceği tarihi
(31/10/2016) izleyen özel hesap döneminin başlangıcı olan 1/7/2017 tarihinden
itibaren elektronik defter tutmak ve e-Fatura uygulamasına geçmek zorundadır.
Örnek 3: (C) A.Ş. ÖTV I sayılı
listedeki mallara ilişkin teslim faaliyetinde bulunması sebebiyle EPDK’dan
5/5/2012 tarihinde lisans almıştır. Buna göre, bu Tebliğin yayım tarihinden
önce lisans alan (C) A.Ş.’nin 31/12/2015 tarihine kadar (bu tarih dahil)
gerekli başvuruları yapıp hazırlıklarını tamamlayarak 1/1/2016 tarihinden
itibaren elektronik defter tutmak ve e-Fatura uygulamasına geçmek zorundadır.
Örnek 4: (E) A.Ş. ticari
faaliyeti ile ilgili olarak 5/5/2016 tarihinde bağlı bulunduğu vergi dairesine
başvurarak Özel Tüketim Vergisi Kanununa ekli III sayılı listeden dolayı
mükellefiyet tesis ettirmiştir. Buna göre, bu Tebliğin yayım tarihinden sonra
ÖTV III sayılı listedeki mallar nedeniyle mükellefiyet tesis ettiren (E)
A.Ş.’nin, e-fatura ve e-defter uygulamasına geçmek için 31/12/2016 tarihine
kadar (bu tarih dahil) gerekli başvuruları yapıp hazırlıklarını tamamlayarak
1/1/2017 tarihinden itibaren elektronik defter tutmak ve e-Fatura uygulamasına
geçmek zorundadır.
Örnek 5: (F) A.Ş. ticari
faaliyeti ile ilgili olarak 5/10/2015 tarihinde bağlı bulunduğu vergi dairesine
başvurarak Özel Tüketim Vergisi Kanununa ekli III sayılı listeden dolayı
mükellefiyet tesis ettirmiştir. Bu durumda, bu Tebliğin yayım tarihinden sonra
ÖTV III sayılı listedeki mallar nedeniyle mükellefiyet tesis ettiren (F) A.Ş.,
mükellefiyet tesis tarihi ile izleyen hesap döneminin başlangıcı olan 1/1/2016
tarihi arasındaki sürenin üç aydan kısa olması nedeni ile 31/12/2015 tarihine
kadar (bu tarih dahil) gerekli başvuruları yapıp hazırlıklarını tamamlayarak
1/1/2016 tarihinden itibaren elektronik defter tutup ve e-Fatura uygulamasına geçebileceği gibi;
söz konusu uygulamalara 31/12/2016 tarihine kadar (bu tarih dahil) gerekli
başvuruları yapıp hazırlıklarını tamamlayarak 1/1/2017 tarihinden itibaren de
geçebilecektir.
10/12/2003 tarihli
ve 5018 sayılı Kamu Malî Yönetimi ve Kontrol
Kanununa ekli cetvellerde yer alan idare, kurum ve kuruluşlar ile
iktisadi kamu kuruluşlarının bu Tebliğ kapsamında elektronik fatura
uygulamasına geçme ve elektronik defter tutma zorunluluğu bulunmamaktadır.
Bu Tebliğ
kapsamında elektronik fatura ve elektronik defter uygulamasına geçme
zorunluluğu getirilen mükellefler; tam bölünme, birleşme (devralma şeklinde
birleşme ve yeni kuruluş şeklinde birleşme) veya tür (nev’i) değişikliğine
gitmeleri halinde devrolunan veya birleşilen tüzel kişi mükellefler ile tam
bölünme veya tür (nev’i) değişikliği sonucunda ortaya çıkan yeni tüzel kişi
mükellefler de e-Fatura uygulamasına geçmek ve elektronik defter tutmak
zorundadır. Bu durumda uygulamalara geçme süresi hiçbir koşulda işlemin ticaret
siciline tescil tarihini izleyen ayın başından itibaren 3 ayı geçemez.
3. İhracat İşlemlerinde e-Fatura Uygulaması
e-Fatura
uygulamasına kayıtlı olan mükelleflerden, 25/10/1984 tarihli ve 3065 sayılı Katma Değer Vergisi Kanununun 11 inci
maddesi kapsamındaki mal ihracı ve yolcu beraberi eşya ihracı (Türkiye’de
ikamet etmeyenlere KDV hesaplanarak yapılan satışlar) kapsamında fatura
düzenleyecek olanlar, bahsi geçen faturalarını da 1/1/2016 tarihinden itibaren
e-fatura olarak düzenleyeceklerdir. Söz konusu faturaların e-fatura olarak
düzenlenmesi ve gönderilmesine ilişkin usul ve esaslar ile uygulamadan
yararlanma yöntemleri www.efatura.gov.tr adresinde yayımlanan “e-Fatura
Uygulaması Gümrük İşlemleri Kılavuzu”nda ayrıntılı olarak açıklanacaktır.
Tebliğ olunur.
VERGİ USUL
KANUNU GENEL TEBLİĞİ (SIRA NO: 455)
4/1/1961 tarihli ve
213 sayılı Vergi Usul Kanununun 5 inci
maddesinin dördüncü fıkrasında, “Mükelleflerin vergi tarhına esas olan
beyanları, kesinleşen vergi ve cezaları ile vadesi geçtiği halde ödenmemiş
bulunan vergi ve ceza miktarları Maliye Bakanlığınca açıklanabilir. Maliye
Bakanlığı bu yetkisini mahalline devredebilir. Ayrıca, kamu görevlilerince
yapılan adli ve idari soruşturmalarla ilgili olarak talep edilen bilgi ve
belgeler ile bankalara, yapacakları vergi tahsiline yönelik bilgiler
verilebilir. Sahte veya muhteviyatı itibariyle yanıltıcı belge düzenledikleri
veya kullandıkları vergi inceleme raporuyla tespit olunanların, kanunla
kurulmuş mesleki kuruluşlarına ve 3568 sayılı
Kanunla kurulan birlik ve meslek odalarına bildirilmesi vergi
mahremiyetini ihlal sayılmaz. Bu takdirde kendilerine bilgi verilen kişi ve
kurumlar da bu maddede yazılı yasaklara uymak zorundadırlar. Maliye Bakanlığı
bilgilerin açıklanmasıyla ilgili usulleri belirlemeye yetkilidir.” hükmüne yer
verilmiştir.
Bu hüküm uyarınca,
ikmalen, re’sen veya idarece yapılan tarhiyatlar dolayısıyla kesinleşen vergi
ve cezalar ile vadesi geçtiği halde ödenmemiş vergi ve cezaların açıklanmasına
ilişkin usuller 27/1/2001 tarihli ve 24300 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan 293 Sıra Numaralı Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği ile
tespit edilmiştir.
Anılan maddenin
Maliye Bakanlığına verdiği yetkiye istinaden;
- 2015 yılında
yapılacak açıklamaların, Türkiye genelindeki vergi dairelerinde (vergi
dairesinin ilan koymaya mahsus yerlerinde asılmak suretiyle) 15 Temmuz 2015 ila
14 Ağustos 2015 tarihleri arasında, 01 Eylül 2015 tarihinden itibaren de Gelir
İdaresi Başkanlığı’nın internet sitesinde yapılması,
- Açıklama
kapsamına, her bir vergi dairesine 250.000 TL ve daha fazla borcu olan veya bu
tutar ve üzerinde kesinleşen vergi ve cezası bulunan mükelleflerin alınması,
- Yapılacak
açıklamada, 31/12/2014 tarihi itibarıyla vadesi geldiği halde 30/6/2015 tarihi
itibarıyla ödenmemiş bulunan ve nev’i itibarıyla 293 Sıra Numaralı Vergi Usul
Kanunu Genel Tebliği ile açıklama kapsamına alındığı belirtilen vergi ve
cezalar ile 1/6/2014-31/5/2015 tarihleri arasında kesinleşen tarhiyatların
dikkate alınması,
- Açıklanacak
bilgiler, açıklamanın yapılacağı yer ve diğer hususlarda 293 Sıra Numaralı
Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği ile belirlenen esaslara uyulması, ancak sözü
edilen tebliğin “İnternet Ortamında Açıklama” başlıklı III/B bölümündeki
açıklamalar uyarınca Vergi Dairesi Başkanlıkları ve Defterdarlıklar tarafından
293 Sıra Numaralı Vergi Usul Kanunu Genel Tebliğinin; (I-A) ve (I-B)
Bölümlerine göre hazırlanan listelerin birer örneğinin (Gelir İdaresi
Başkanlığı, Tahsilât ve İhtilaflı İşler Daire Başkanlığı II, Tahsilât Takip ve
Koordinasyon Müdürlüğü, Yeni Ziraat Mah. Etlik Cad. No: 16 06110 Dışkapı / ANKARA) adresine gönderilmesi,
- Açıklama
kapsamına,
a) 10/7/2004
tarihli ve 5216 sayılı Büyükşehir Belediyesi
Kanununun Geçici 3 üncü maddesi ve 3/7/2005 tarihli ve 5393 sayılı Belediye Kanununun Geçici 5 inci
maddesi uyarınca Hazine Müsteşarlığı Belediye Uzlaşma Komisyonu Başkanlığına
yaptıkları takas ve mahsuba ilişkin başvuruları kabul edilen, büyükşehir
belediyeleri/belediyeler ve bunlara bağlı kuruluşlar ile sermayesinin
%50'sinden fazlası büyükşehir belediyelerine/belediyelere ait şirketlerin vadesi
31/12/2004 tarihi ve öncesine rastlayan,
b) 5216 sayılı
Kanunun Geçici 3 üncü maddesi kapsamında daha önce uzlaşmaya girmemiş olan
büyükşehir belediyeleri ve bağlı idareleri ile üyeleri belediyelerden oluşan
mahalli idare birliklerinden Hazine Müsteşarlığına borçlu olan ve 13/2/2011
tarihli ve 6111 sayılı Bazı Alacakların Yeniden
Yapılandırılması ile Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu
ve Diğer Bazı Kanun ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılması
Hakkında Kanunun 167 nci maddesine istinaden başvuruda bulunmuş olanlara ait
vadesi 31/12/2004 tarihi ve öncesine rastlayan,
c) 16/7/2004
tarihli ve 5228 sayılı Bazı Kanunlarda ve 178
sayılı Kanun Hükmünde Kararnamede Değişiklik Yapılması Hakkında Kanunun Geçici
6 ncı maddesi ile 4/6/2008 tarihli ve 5766 sayılı Amme Alacaklarının Tahsil
Usulü Hakkında Kanunda ve Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılması Hakkında Kanunun
Geçici 2 nci maddesine göre taksitlendirilen,
ç) 6111 sayılı
Kanun hükümlerine göre yapılandırılan,
d) 10/9/2014
tarihli ve 6552 sayılı İş Kanunu ile Bazı Kanun ve
Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılması ile Bazı Alacakların Yeniden
Yapılandırılmasına Dair Kanunun 73 üncü maddesi ile Geçici 2 nci
maddesinin birinci fıkrası kapsamında yapılandırılan,
alacakların
alınmaması,
uygun görülmüştür.
Tebliğ olun
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder